Hoe kunnen wij je helpen?

Bekijk de meest gestelde vragen of neem contact op via de contactgegevens onder deze vragen.

Is maatwerk mogelijk?

Jazeker. Wij maken onze meubels op ambachtelijke wijze in eigen meubelmakerij (Schomaker Meubels). Daarom kunnen wij korte lijnen en maatwerk bieden, van kleine aanpassing tot een meubel geheel zoals jij dat wenst. Neem contact op met onderstaande formulier en laat je informeren.

Kan ik een visualisatie krijgen van mijn maatwerk meubel?

3D visualisatie meubel

Ja, bij een meubel op maat is het mogelijk vooraf ook een visualisatie te ontvangen. Je krijgt dan bij je offerte aanvraag een 3d Visualisatie. De meerprijs hiervoor is €75 euro.

Wanneer wordt mijn meubel geleverd?

In je bestelbevestiging delen wij een verwachte levertijd van je meubel. Ongeveer 1 week van tevoren krijg je een mail en SMS over de levertijd. We staan dus niet op een onverwacht moment bij je voor de deur 🙂 *. Standaard leveren wij op vrijdagen en zaterdagen.
*met uitzonderingen van onderhoudsproducten en kleine meubels die via een pakketdienst worden geleverd.

Moet ik een meubel nog in elkaar zetten?

Nee, wij leveren geen bouwpakketten maar leveren je meubel af als één geheel. Indien nodig worden meubels door onze bezorgers op locatie gemonteerd. Heb je een hangend meubel besteld dan moet je die wel zelf ophangen. Het kan wel zijn dat je door de werking van hout en het ophangen de lades en fronten moet afstellen. Bekijk daarvoor deze instructie >

Komen jullie het meubel ophangen bij mij thuis?

Helaas hebben wij onze meubelmakers hard nodig in onze eigen werkplaats. Wij komen je meubel niet ophangen. Het ophangensysteem werkt vrij eenvoudig. De bezorger voorziet je van aanwijzingen en wij hebben een duidelijke (video) instructie voor je gemaakt. Bekijk hier de instructie “hoe hang ik een (tv) meubel op” >.

Wie komen er bezorgen en moet ik helpen tillen?

Wij komen zelf bezorgen met 2 man*. Je hoeft dus niet helpen tillen of af te spreken met een tussenpartij. Wel is het fijn als er iemand is die de deur open doet en ervoor zorgt dat onze bezorgers een vrije doorgang hebben.

*met uitzondering op kleinere meubels zoals bijzettafels en onderhoudsproducten. Die verzenden we met een pakketdienst.

Kan ik de meubels komen bekijken?

Ja, je bent van harte welkom om onze meubelmakerij te bezoeken. Wij hebben een showroom in onze meubelmakerij. Wij adviseren je graag over de beste keuzes en mogelijkheden van jouw droommeubel. Omdat wij een meubelmakerij in bedrijf zijn (geen fysieke winkel) moet je wel eerst even een afspraak maken. Of bezoek ons op één van onze inloopdagen.
Komende inloopdagen:

Bekijk de route op Google Maps

Ik heb een vraag over onderhoud, vlekken of een beschadiging op mijn meubel

Wil jij weten hoe je je meubel in topconditie houdt? Ongelukje gebeurd? Wij adviseren je graag. Bezoek eerst onze uitgebreide tips en advies pagina. Kom je er niet uit. Stel gerust je vraag.

Laat een bericht achter

Neem contact op

Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur

Bel met ons: 0599 762 881
Stuur een WhatsApp: 06 305 254 81
Mail: klantenservice@schomakermeubels.nl

Bedrijfsgegevens:

Schomaker Meubels

Werkplaats / showroom:
Electronicaweg 27, 9503 GA Stadskanaal
Bezoek op afspraak

Onze showmeubels staan op de 1e verdieping (toegang via een trap). Helaas hebben wij geen lift. Slecht ter been? Neem eerst even contact op met de klantenservice.

KvK: 01137046
Iban: NL58 RABO 0144958333
BTW: NL001403923B83